Про Ігри та Кіно

ЗМІ: Гра єБайрактар створювалась для підняття морального духу населення

Журналісти із порталу GamedevDou поспілкувалаись із розробниками з компанії iLogos Game Studios які працювали над грою єБайрактар для застосунку Дія

Зі слів авторів проекту, до них звернувся представник Diia Company із проханням допомоги в розробці простої гри про “Байрактар“. Ідея якої була навіяна численними мемами та запитами користувачів додатку.

“До команди iLogos Game Studios звернувся Євген Горбачов, Chief Product Officer у Diia Company, з проханням допомогти у розробці простої гри для підняття бойового духу з функціями підрахунку балів гравців і таблицею призерів та інтеграцією гри в iOS та Android.” – Микола Мінаєв

Повідомляють, що робота розпочалась відразу після дзвінка в якому обговорили загальні деталі майбутньої проекту. Зазначають, що замовники хотіли просту 2D-стрілялку, але розробники вирішили обрати візуально гарний та простий графічний стиль LowPoly.

Невдовзі був готовий перший білд, який відразу отримав великі правки. Потрібно було зробити гафічний інтерфейс подібний на консоль управління “Байрактаром” та змінити кольорову схему, адже безпілотник має чорно-білу камеру. В результаті після певних доопрацювань та тестування, проект був прийнятий та розпочалась робота з інтеграції гри до додатку.

Над “єБайрактар” трудилась команда із семи розробників, які працювали на добровільній основі та у вільний від робочих проектів час. В загальному робота тривала протягом 4-5 ночей з урахуванням усіх виправлень, а після цього ще майже стільки ж часу витратили на допомогу в інтеграції гри в  застосунок.

“Команда iLogos Game Studios розробляла проєкт безкоштовно, це наш внесок у волонтерську діяльність. Ми хочемо бути прикладом та надихнути інші студії креативити і волонтерити для країни, підтримувати бойовий дух народу.” – Микола Мінаєв

“Ми хотіли максимально швидко потішити народ і дати ще одну причину відволіктися на хвилину, щоб не думати про реальний жах війни.” – Дмитро Гедзь

Команда яка займалсь розробнко “єБайрактар

  • Дмитро Гедзь — Technical Lead, iLogos Game Studios;
  • Сергій Харсун — Lead Unity Developer, iLogos Game Studios;
  • Артем Лисенко — Head of Game Design, iLogos Game Studios;
  • Наталія Близнюк — Concept Artist, iLogos Game Studios;
  • Дарина Дубицька — Producer/Game Designer, iLogos Game Studios;
  • Максим Матяш — PM, iLogos Game Studios;
  • Анатолій Шевчук — Senior Mobile Developer, Oracle.

Сподобалась стаття, приєднуйся но наших стільнот у TelegramFacebook, TwitterGoogle News та Instagram, щоб не пропускати нічого цікавого.

Вам може сподобатись
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x