Про Ігри та Кіно

Онлайн шутер Shatterline матиме українську локалізацію

Розробники із Української студії Frag Lab, продовжують роботу над неанонсоаним free-to-play шутером Shatterline. Про це розповів CEO компанії Максим Дембік в інтерв’ю порталу Gamedev DOU.

Зі слів Максима їм вдалось евакуювати більшість співробітників до Трускавця, а згодом превезти до Львова обладнення де організували “щось на кшталт логістичного хабу”. Сам же директор залишився в Борисполі де вступив до лав териториальної оборони та веде волонтерську діяльність. Він зазначає, що з IT-шників не найкращі воїни, однак для економіки вони зроблять набагато більший вклад, тому вирішили продовжити роботу. Також відзначив поведінку їх видавця – Wargaming який пішов на зустріч розробникам і продовжив фінансування.

З інтерв’ю випливає, що над проектом працюють більше п’яти років і на момент вторгнення майже вся робота була завершена.

“Проєкт був готовий ще до 24 лютого. Та поки не було війни, працював перфекціонізм: доробляли різні дрібниці. Інвестор був готовий давати на це гроші. Ми хотіли виходити ще раніше з релізом, але постійно були причини цього не робити. А тепер… Подивимося, як ситуація вплине на реліз. Думаю, ми працюватимемо ефективніше, аби вийти на ринок зараз.” – Максим Дембік

Офіційно автори не діляться деталями, однак до мережі неодноразово просочувалась інформація. Раніше ми вже повідомляли, що Shatterline це free-to-play шутер від першої особи який розробляється на ігровому двигуні Amazon Lumberyard. Він повинен стати конкурентом Warface та інших онлайн шутерів. Основною перевагою вважають оптимізація під середні та слабкі ПК, що допоможе охопити широку аудиторію.

Shatterline скріншот

Крім того нещодавно відбувся закритий бета-тест у Steam який розкрив більше деталей проекту. Очікувано в грі використовується система Easy Anti-Cheat, а запуск відбувається через клієнт Wargaming навіть при запуску в Steam. Також стало відомо, що на старті в грі буде присутня українська та англійська локалізація. А вага клієнта бета-версії становитить 23,07 GB.

Наразі дата релізу не оголошоються. Відомо, що проект планують випустити для PC (Steam, WGC), PS4 та Xbox One.

Сподобалась стаття, приєднуйся но наших стільнот у TelegramFacebookGoogle News, Twitter та Instagram, щоб не пропускати нічого цікавого.

Shatterline - Системні вимоги
Вам може сподобатись
Підписатися
Сповістити про
guest
1 Коментар
Старіші
Новіші Найпопулярніші
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
1
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x